Tοποθέτηση «μονωτικής» φλάντζας εισαγωγής στον ΕΓΚΑΡΣΙΟ 1.8Τ κινητήρα του  VAG.


To μέλος μας Steve, παρουσιάζει την διαδικασία τοποθέτησης της βελτιωτικής (μονωτικής) φλάντζας πολλαπλής εισαγωγής σε εγκάρσιο κινητήρα  1.8Τ του VAG.

H όλη διαδικασία γίνεται για να μονώσουμε την πολλαπλή εισαγωγής από το σώμα του κινητήρα, ώστε να έχουμε χαμηλότερες θερμοκρασίες στον αέρα εισόδου.

Περιγράφεται η διαδικασία λυσίματος-δεσίματος καθώς και ένα “tutorial” της μηχανής με φωτογραφίες. Δυστυχώς, παρ’ όλες τις φωτογραφίες, τα πράγματα είναι αρκετά περίπλοκα και βρώμικα και η διαδικασία συνίσταται μόνο σε αυτούς που υπεραγαπάνε το αυτοκίνητο τους (και ενδεχόμενα θέλουν να το χαλάσουν μόνοι τους..), ή σε αυτούς που είναι περίεργοι στο τι συμβαίνει εκεί μέσα κάτω από τα πλαστικά καπάκια, ή στους ΑΠΟΛΥΤΑ φτωχούς!!!!

ΠΡΙΝ  ξεκινήσετε, παρατηρήστε πόσα σωληνάκια θα αφαιρέστε και αγοράστε τα ανάλογα κολιεδάκια.

Ξεκινάμε αφαιρώντας τα πλαστικά καπάκια απο το σώμα της μηχανής. Οι βίδες γυρίζουν ¼ της στροφής.
Κατόπιν, όπως δείχνει η φωτό 1, αφαιρούμε το μαύρο μέταλλο που κρατάει τις βαλβίδες υποπίεσης

Ν249 & Ν112.

Για να γίνει αυτό, βγάζουμε τα 2 παξιμάδια που κρατάνε τον πλαστικό σωλήνα που πάει στην Airpump (μπροστά απο το ψυγείο αριστερά) και κατόπιν ξεβιδώνουμε τις 2 αλενοβιδες που κρατάνε το κατασκεύασμα στην εισαγωγή και το παίρνουμε στο χέρι. Με κίτρινα βελάκια τα σημεία των βιδών.

Κατά την γνώμη μου πάντα, ότι περιέχεται εκεί πέρα και τα σωληνάκια μαζί, πρέπει να «πάρει πόδι», ο χρόνος και τα πειράματα θα δείξουν


PHOTO 1

Η είσοδος που  μας δίνει για το χέρι, μας βοηθάει να βγάλουμε τον κοννεκτορα για τον αισθητήρα για τα “πειράκια”   και αυτούς της πεταλούδας γκαζιού και τον αισθητήρα θέσης των εκκεντροφόρων.

Ο αισθητήρας των εκκεντροφόρων δυστυχώς δεν φαίνεται στην Φώτο, αλλά θα τον βρείτε δίπλα στο πλαστικό καπακι του ιμάντα χρονισμού, μπροστά και ελαφρώς κάτω.

Το ίδιο δεν φαίνεται ο knock sensor, ο οποίος είναι στο σώμα της μηχανής ακριβώς κάτω από την πολλαπλή. Εκεί θα παιδευτείτε λίγο μέχρι να τον βρείτε!

Μην ρωτήσετε πως ακριβώς ξεθηλυκώνουν τα βύσματα, ΔΕΝ περιγράφεται! Με ένα κατσαβιδάκι πιέζετε μεταξύ εγκοπής και υψωμένου τμήματος και τραβάτε! Αν δεν ανοίξει θα σπάσει!!

Και μια και τα βγάζουμε όλα, βγάλτε και τον κονέκτορα του αισθητήρα πίεσης που είναι πάνω στο Intercooler, (μπροστά από το δοχείο νερού) και αφαιρέστε και τον κονέκτορα του αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα, δίπλα στην πεταλούδα. 

Κατόπιν αφαιρέστε την ράγα με του κονέκτορες των εγχυτήρων, και μετά ΣΠΑΣΤΕ το κολιεδάκι και τραβήξτε το σωληνάκι αναθυμιάσεων από το σώμα της πεταλούδας. H ράγα με τους κονεκτορες έχει «αυτάκια» πάνω και κάτω και με προσοχή με ένα κατσαβιδάκι πρέπει να σπρωχτούν μέχρι απελευθέρωσης.

Μπορείτε να τα δείτε στην φωτό 2 ,όπου με πράσινο είναι ο κονέκτορας του knock sensor, και με κόκκινο αυτός της πεταλούδας.


PHOTO 2

Παραμερίζουμε στην άκρη την ράγα με τους κονέκτορες των εγχυτήρων και βγάζουμε τα σωληνάκια υποπίεσης που είναι στο δεξί άκρο της εισαγωγής (αφού ως συνήθως βγάλουμε τους κολίεδες). Αυτό που πάει στο μαύρο σωληνάκι θα σας παιδέψει αρκετά λόγω της εφαρμογής λάστιχο-πλαστικό, φωτο3


PHOTO 3

Τραβώντας σιγά-σιγά και με προσοχή την ράγα τροφοδοσίας καυσίμου και τους εγχυτήρες, τα αφαιρούμε και μένουμε όπως η φωτο 4.


PHOTO 4

Στην φωτο 5 θαυμάζουμε την ράγα τροφοδοσίας και την θήκη του ρυθμιστή πίεσης καυσίμου


PHOTO 5

Ευκαιρίας δοθείσης, ελέγχουμε τους εγχυτήρες για υπερβολικές επικαθίσεις ή φθορά στο στεγνωτικό τσιμουχάκι (βελάκι) φωτο 6. Κάνουμε και καμιά καθαριότητα....


PHOTO 6

Γενική άποψη του χώρου μετά την αφαίρεση. Καθαρίζουμε το πρόσωπο του καπακιού με ψιλό γυαλόχαρτο και βενζίνη φωτο 7.


PHOTO 7

Ελέγχουμε τις επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής. Ευτυχώς δεν είναι πολλές (απλή αμόλυβδη και η φτηνότερη!). Μην ξεχνάτε ότι ο κινητήρας αυτός έχει και πολλές αναθυμιάσεις (κι άλλα σωληνάκια για κατάργηση….!). 
Στην κοντινή φωτο 8 βλέπουμε και την βρωμιά που έχει το πρόσωπο του καπακιού, ΠΡΙΝ το τρίψιμο. 
Επικαθίσεις και στην φωτο 11.  Πέστε μου τώρα, χρειάζεται διεύρυνση η οπή, ΝΑΙ ή ΟΧΙ ;


PHOTO 8

Στην φωτο 9 βλέπουμε την πολλαπλή, στην θέση της είναι η καινούρια βελτιωτική φλάντζα, μαζί με τις βίδες στα κυκλάκια για να φανεί το μέγεθος τους και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα μήκους μια και η νέα είναι 2 mm παχύτερη απο την παλιά. Πάνω στο σώμα της πολλαπλής είναι η παλιά (γκρι) φλάντζα.

Στην συνέχεια βάζουμε φλαντζόκολλα τόσο στην πολλαπλή (αφού καθαρίσουμε και εκεί τα πρόσωπα) Φωτο 10,
 όσο και στο καπάκι φωτο 11.  

ΠΡΟΣΟΧΗ, η φλατζόκολλα πρέπει να λέει οτι είναι κατάλληλη για αισθητήρες λ.

Αυτό διότι οι αναθυμιάσεις καθ’οσον στεγνώνει μπορεί να τον χαλάσουν. Παρατηρήστε την θέση του knock sensor στην φωτο 11.


PHOTO 9


PHOTO 10


PHOTO 11

Κατόπιν βάζουμε την φλάντζα και την πολλαπλή, βιδώνουμε και συνεχίζουμε με όλα αυτά τα σωληνάκια και βυσματάκια που βγάλαμε νωρίτερα.  Εύκολο δεν ακούγεται ;   Δυο άτομα που ξέρουν τι κάνουν και που βρίσκεται το κάθε τι, θέλουν περίπου 2ώρες στο χαλαρό. Μιλάμε για ερασιτέχνες πάντα!  

Και μια και πήραμε φόρα, ΝΑ και ο αισθητήρας πίεσης της BOSCH που είναι πάνω στο Intercooler.


PHOTO 12

STEVE  5/11/2003

 

Αρχική σελίδα  |  Το Club   |  Νέα  Εκδηλώσεις  |  Tuning   |   Links   |   Downloads   |   Μέλη   |   Forum    


              Copyright 2003 GTC club