Βελτίωση αερισμού του εργοστασιακού Intercooler (IC) για 1.8Τ
(φωτό απο Skoda OCTAVIA RS )

Είναι γνωστό ότι στα ισχυρότερα turbo μοντέλα του VAG-GROUP η VW εχει βάλει εμπρός πλαστικούς θόλους με γρίλιες εξαερισμού , έτσι ωστε να απάγεται καλύτερα η θερμότητα απο τα Intercoolers.Οι κάτοχοι των λιγότερο ισχυρών A4 και Α3 μπορούν να αντικαταστήσουν τον θόλο (μεριά του IC) με τους αντίστοιχους από RS4 και S3. Ti γίνεται ομως με τους λοιπούς turbo του Group? Την λύση δίνει η πατέντα!
Παρακάτω μπορείτε να δείτε την όλη μετατροπή όπως την πραγματοποίησε το μέλος μας
SKUDRS και είχε την ευγενή καλωσύνη να την μοιραστεί με τους υπόλοιπους

Τα εργαλεία στην παράταξη….
Πιρτσίνια, ροδέλες, Dremel πολυεργαλείο και θόλος φτερού από TT.


Η γρίλια αερισμού προέρχεται από Liner AUDI TT (δεξί φτερό κομμένο).


Εν αρχή ….το αυτοκίνητο στον γρύλο.


Η εργοστασιακή ….άποψη.


Για χατήρι του γίνονται ολα...

…και αρκετός χώρος πάνω από το ιντερκούλερ …για mister δοχείο νερού.

Αφού ξεβιδωθεί το εργοστασιακό πλαστικό φτερό (χρήση Torx κλειδιού) και κοπεί σύμφωνα με τις διαστάσεις της γρίλιας πιρτσινώνετε με χρήση ροδελών μέσα έξω για καλύτερη στήριξη.
Η χρήση σιλικονούχας κόλλας είναι επιβεβλημένη για κλείσιμο όλων των αρμών και κάλυψη των πιρτσινιών-ροδελών για προστασία από σκουριά, κλπ..


Το εσωτερικό φτερό είναι ποια έτοιμο…


και τοποθετημένο…

 SKUDRS 7/2003

Αρχική σελίδα  |  Το Club   |  Νέα  Εκδηλώσεις  |  Tuning   |   Links   |   Downloads   |   Μέλη   |   Forum    


              Copyright 2003 GTC club