Ανεπίσημες μετρήσεις μελών GTC

Διαδικασία & συνθήκες

Συνθήκες μετρήσεων χωρίς αέρα και 35 βαθμούς (μέχρι τις 19:30) ενώ κατά τις 20:00 είχαμε κοντά 30 βαθμούς.
Στα 1000 μετρα περίπου ειχε σταθμεύσει ο F&S με ασύρματο.
Θα έπρεπε να ξεπεράσουμε τα 1000 μετρα για μέτρηση χιλιομέτρου.
Αμέσως μετα όσοι θέλουνε μπορούν να φρενάρουν έντονα για μετρήσεις φρεναρίσματος. 
Εγιναν από ένα run ο κάθε ενας ενώ οι Tarquini, Ckosm, ToledoR, BMW επαναλάβανε με τον F&S να κάνει και 3ο run.

Όργανο μετρήσεων

Χρησιμοποιήθηκε το Gtech Pro Competition
Είχε καλιμπραριστει  και σε κάθε τοποθέτηση αυτοκίνητου γίνονταν δοκιμαστική μέτρηση για σωστό orientation.
Οι τιμές g σε ακινησία (πριν το run) και mag xyz ήταν στα προτεινόμενα από τον κατασκευαστή επίπεδα.
Ως εκ τούτου η ακρίβεια των μετρήσεων για όλα τα αυτοκίνητα ήταν πολύ καλή.
Η σωστή μέτρηση των RPM ανα αυτοκίνητο προϋποθέτει και εξτρα calibration ανα αυτοκίνητο που ήταν χρονοβόρο να γίνει αλλά αυτό δεν επηρεάζει τις βασικές μετρήσεις (speed vs time, distance vs time, Gs).
Μετρήσεις HP δεν ήταν δυνατό να μετρηθούν σωστά λόγω έλλειψης στοιχείων βάρους κλπ των αυτοκίνητων.
Σημειώνω ότι επειδή έχω ρυθμίσει profile για το Octavia VRS μου στο οργανο, τα Οκταβια που μετρήθηκαν για RPM, κλπ είναι πιο σωστα.

Γενικά στοιχεία για τα runs 

Tarquini (ψιλοπροβλήματα με αλλαγες – κιβώτιο)

Εκανε το 1ο run (35 βαθμοι) με ψιλοπροβλήματα στην αλλαγη 1ης – 2ας (εχασε χρονο).
Το 2ο run λιγο μετα ηταν καλο.
Το 3ο run μετα την δυση ηλιου (30 βαθμοι) ηταν το καλύτερο.

Muller (δεν παρουσιαστηκαν εμφανη προβλήματα)

Το 1ο run (35 βαθμοι)  ηταν καλο
Το 2ο
run (30 βαθμοι) ηταν το καλύτερο (αλλα η μετρηση δεν σωθηκε).

ToledoR (δεν παρουσιάστηκαν εμφανή προβλήματα)
1ο
run (35 βαθμοι) ηταν το καλύτερο
2ο run (30 βαθμοι) λιγο χειροτερο

F&S (δεν παρουσιαστηκαν εμφανη προβλήματα)
1ο
run ηταν το καλύτερο (30 βαθμοι)
2ο
run και 3ο λιγο χειρότερα.

Ckosm (έντονα προβλήματα πατιναρίσματος - συμπλέκτης)
1ο
run λιγο χειροτερο από το 2ο
2ο run το καλύτερο

Lawyer (δεν παρουσιάστηκαν εμφανή προβλήματα)
1o
run 

ΤΑΖ (δεν παρουσιάστηκαν εμφανή προβλήματα)
1ο
run

Συνοπτικά αποτελέσματα  (0-400m)

 

Tarquini

1 run at 18:39     0-400 15,142sec / 161,8 km exit speed

2 run at 18:44     0-400 14,585sec / 165,31 km exit speed

3 run at 19:55     0-400 14,481sec / 166,71 km exit speed

 

Muller

1 run at 18:49     0-400 14,639sec / 162,98 km exit speed

2 run (missing) at 20:00   0-400 14,4 sec  0-100km 6,4sec  approximate

 

ToledoR

1 run at 18:54     0-400 14,751sec / 165,26 km exit speed

2 run at 19:48     0-400 14,897sec / 162,45 km exit speed

 

TAZ

1 run at 18:58     0-400 14,853sec / 161,58 km exit speed

 

Ckosm

1 run at 18:33     0-400 15,907sec / 157,54 km exit speed

2 run at 19:08     0-400 15,617sec / 156,28 km exit speed

 

Lawyer

1 run at 19:03     0-400 16,673sec / 153,92 km exit speed

 

F&S

1 run at 19:59     0-400 15,423sec / 146,10 km exit speed

2 run at 20:04     0-400 15,735sec / 143,54 km exit speed

3 run at 20:06     0-400 15,365sec / 145,89 km exit speed  

 


Συνοπτικά αποτελέσματα  (0-100Km/h)

Tarquini Alfa turbo 6,493sec

ToledoR Toledo
6,583sec

TAZ Oct VRS
6,747sec

Muller BMW turbo
6,796sec

Ckosm Oct MTM
7,338sec

F&S Oct 4X4
7,629sec

Lawyer Oct VRS
8,557sec

  

Συνοπτικα βλέπουμε το Αλφα του Tarquini να πετυχαίνει τον καλύτερο χρόνο 0-400 (14,481) στην 2η προσπάθεια του και καλύτερες εξωτ θερμοκρασίες.
Παρατηρουμε και την 2η προσπάθεια του Muller που ενώ είδαμε τους χρονους που αναγραφουμε δεν σώσαμε το αρχείο για μελέτη.
Το ToledoR ακολουθεί και έπονται τα 1.8Τ με μαμά τουρμπο (η Κ04-001 Ckosm), κλπ.

 Παρουσιάζονται πιο αναλυτικά αποτελέσματα με συγκρίσεις.

 Συγκρίνουμε τα AlfaBMWToledo που εχουν αλλα στάδια βελτίωσης και αναφορικα το Octavia VRS (ΤΑΖ) με μαμα τουρμπο + τσιπ επειδή ηταν το μονο που εκανε καλο 0-400 χωρις προβλήματα κλπ.

 Speed Vs Time

Μαυρη γραμμη το Toledo

Kοκκινη γραμμη το BMW

Πρασινη γραμμη το Αλφα

Μπλε γραμμη το Οκταβια VRS

 

Φαινεται ότι πχ στα 22 δευτερα το Αλφα – Τολεντο εχουν 200χλμ ενώ ακολουθει κατά ποδας το BMW με το Οκταβια 10χλμ λιγοτερα κλπ

Speed vs Time 1st gear change

Η αλλαγη της 1ης και η εκκίνηση είναι καλύτερη σε BMW, Alfa ενώ Τολεντο Οκταβια είναι μαζι.
Η αλλαγή γίνεται πιο νωρις στο Τολέντο (6αρι) (μαυρη γραμμη) με Αλφα
BMW (πρασινο κοκκινο) σχεδον μαζι (Αλφα εχει μαζεψει πιο πολλα χλμ στην αλλαγη) και το Οκταβια (μπλε) να αλλάζει πιο μετα.
Ο χρονος αλλαγής είναι παρομοιος στα
Alfa-BMW και καλύτερος στα Οκταβια – Τολεντο (Οκταβια καλύτερη). (είναι το πιο στενο σκαλοπατακι)
Θα δουμε παρακατω στην χρονικη στιγμη 3-4
sec τι διαφορες σε καροτσες κλπ εχουν τα αμαξια.

Speed vs Time 2st gear change

Εδώ αλλαζει 2α σε 3η
Πρωτο αλλαζει το
BMW και γρήγορα. Μετα το Τολέντο ακολουθουμενο από το Αλφα ενώ τελευταιο αλλαζει το Οκταβια.

Φαίνεται η αλλαγη σε 3η του Οκταβια (Μπλε) που αρχίζει να μενει πίσω (ελλειψη δύναμης ψηλα).

Speed vs Time 3rd gear change

Αλλαγη 3ης σε 4η

Το BMW, Toledo αλλάζουν μαζι (ενώ από το διάγραμμα RPM φαίνεται ότι το BMW αλλάζει χαμηλα ενώ το Τολέντο πολύ ψηλα….επιφυλάσσομαι για τα ακριβή νούμερα λογω έλλειψης RPM calibration ανα αυτοκίνητο).

Το Αλφα αλλαζει αργότερα ενώ εχει πάρει προβάδισμα και το Οκταβια αλλάζει τελευταίο και μετα τα 160χλμ .

Speed vs Time 4th gear change

Ειναι αλλαγη 4η σε 5η ενώ φαίνεται και η 6η του Τολέδο.
Πρωτο αλλαζει το Τολέδο ακολουθουν τα Αλφα ,
BMW …μετα αλλαζει το τολέδο πάλι σε 6η και μετα 3 ακομα δευτερα αλλαζει το Οκταβια σε 5η…(πολύ μακρυ κιβωτιο).
Σε ολες τις αλλαγες καλύτερα (ταχυτερα) αλλαζαν τα Οκταβια, ΒΜW με το Τολέδο να ακολουθει πολύ κοντα ενώ το Αλφα αργουσε πιο πολύ από όλα.

Βλέπε διαρκεια κάθε αλλαγης στο περιπου στην φωτο.

Distance vs Time (20-100 μετρα ανάλυση)

Εδώ εχουμε τις «καρότσες».
Στα πρωτα 20μετρα το
BMW & Αλφα φεύγει καλύτερα και κάνει μια καροτσα (4μετρα) περιπου διαφορα από τα άλλα.
Στα 100 μετρα τα
BMWAlfa είναι μαζι (φτερο ισως το BMW μπροστα) με Οκταβια 6 μετρα πισω και ένα-δυο μετρα ακομα πιο πίσω το Τολέδο

Distance vs Time (200 μετρα ανάλυση)

Εδώ βλέπουμε τις θεσεις των αυτοκινητων στα 200μετρα.
Το Αλφα είναι 1μετρο περίπου μπροστα από το
BMW. Ακολουθουν 8 μέτρα ακόμα πιο πίσω τα Οκταβια – Τολέδο πρακτικά μαζί.

Distance vs Time (300 μετρα ανάλυση)

Εδώ αρχίζουν οι διαφορες με το Αλφα πρώτο και το BMW πίσω 1 καρότσα (4-5 μέτρα).
Ακολουθει το Τολέδο με 10μετρα από το Αλφα και 5 από το
BMW. Το Οκταβια είναι 2-3 μετρα πίσω από το Τολέδο.

Distance vs Time (400 μετρα ανάλυση)

Εδώ εχουμε το Αλφα νανε μπροστα με 8 μετρα πίσω το BMW και 4 ακομα πιο πίσω το Τολέδο. Το Οκταβια είναι 4 μετρα πιο πίσω από το Τολέδο.

Distance vs Time (500 μετρα ανάλυση)

Στα 500 μετρα το Τολέδο «πιανει» σιγα σιγα το BMW. Ενώ το Οκταβια σταθερα τελευταιο.
BMW
10 μετρα πίσω από το Αλφα
Τολέδο 3 μετρα πίσω από το
BMW

Οκταβια 6 μετρα πισω από το Τολέδο.

Distance vs Time (600 μετρα ανάλυση)

Τα ιδια με BMW 12 μετρα πίσω από το Αλφα
Τολεδο 2 μετρα πίσω από το
BMW
O
κταβια 10 μετρα πίσω από το Τολέδο

Distance vs Time (800 μετρα ανάλυση)

Εδω το Τολέδο εχει πιασει το BMW με 
Αλφα πρωτο

ΒΜ
W δευτερο 18 μετρα πίσω
Τολεδο τριτο με 1 μετρο (φτερο) πισω από το
BMW
O
κταβια τέταρτο 16 μετρα πίσω από το Τολέδο

Distance vs Time (1000 μετρα ανάλυση)

Εδώ πια πρακτικα το BMW και Τολέδο είναι δίπλα δίπλα.
Κανουν το 1000αρι σε 26,025 περίπου.

Το αλφα εχει 25,700 το χιλιαρι ενώ το Οκταβια 26,450

Οι διαφορες είναι
BMWToledo 19-20 μετρα πίσω από το Αλφα
Οκταβια 22 μετρα ακομα πιο πίσω.

( Αυτές είναι καρότσες…)

Gs

Βλέπουμε τα Gs επιταχυνσης ανα ταχυτητα και φρεναρίσματος (οσοι κανανε).
Στην επιταχυνση με 1η είναι γραμμικο το Αλφα (0,55
g +) ενώ το BMW ξεκινησε και εκανε ένα μικρο γλύστρημα.
Επιβράδυνση το Τολεδο πετυχαίνει 1
g + με το BMW να ακολουθει (Brembo?) και το Οκταβια να ακολουθει.

Συγκριση Ckosm, Lawyer, F&S, TAZ

Speed vs Time

F&S Μαυρη γραμμη

Ckosm κοκκινη γραμμη

Lawyer πρασινη γραμμη

ΤΑΖ μπλε γραμμη

 

Το 4χ4 πεταγεται μπροστα στην 1η ενώ οσο περνα ο χρονος πέφτει.
To
MTM πατιναρει ασχημα και δεν μπορεί να ακολουθησει
Το ετερο
VRS (Lawyer) χανει πολύ χρονο στην αλλαγη 1η – 2α ενώ δεν την κρατα πολύ (αλλαζει νωρις, κλπ) με αποτελεσμα να κανει σκαλοπάτι.
Παρατηρουμε τις αλλαγες ταχυτητων (μεγαλα σκαλοπάτια) που χανουν πολύ χρονο (0,5 δευτ) ενώ το
VRS (TAZ) κανει τις πιο κοφτες (καλο).

Gs

Εδώ χαρακτηριστικά βλέπουμε τα 0,7 g του τετρακίνητου στην εκκίνηση. Μετα όμως πέφτει αρκετα ενώ τα υπόλοιπα είναι κοντά με καλές τιμές το ΜΤΜ (παρόλο που πατινάρισε εκκίνηση).

Distance vs Time

Περαιτερο αναλυση δεν θα γινει γιατι φαινεται το αποτελεσμα.
Το
VRS (TAZ) πιανει το 4χ4 κοντα στα 10 δευτερα (200 μετρα) ενώ το ΜΤΜ το πιανει στα 600 μετρα (20 δευτερα) περιπου.
Ενδεικτικα στο χιλιομετρο το 4χ4 είναι πισω 80 μετρα, το
VRS (Lawyer) 100+ ενώ το ΜΤΜ εχει κόψει πιο πριν.

ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.

 

Το Αλφα (Tarquini) είναι το ταχυτερο ενώ πουθενα δεν φαίνεται να το πλησιάζει καποιο άλλο.
Μετρήσεις ρολαριστές  δεν εγιναν κατι που θα εδειχνε που πλεονεκτεί το ένα από το άλλο (Χαμηλά, μεσαίες, ψηλά)

Παρολο τις σχετικα αργες αλλαγες πετυχε τα παραπάνω


Το
BMW (Muller) εδειξε δυνατο κανοντας παρομοιους χρονους με το Τολεντο.

Δευτερη καλύτερη μετρηση εγινε αλλα δεν σωθηκαν τα στοιχεια

Το Τολεντο είναι δυνατο και πιανει την BMW στο χιλιόμετρο.

Με καλύτερη εκκίνηση μπορει καλύτερους χρόνους.

Το Οκταβια VRS (TAZ) δείχνει δυνατό και πετυχαίνει καλο χρόνο. 

Το Οκταβια ΜΤΜ (Ckosm) πατιναριζε εντονα και δεν μπορούσε να δείξει τι κάνει

Το Οκταβια VRS (Lawyer) ενώ δειχνει καλο θελει προπόνηση για καλό 0-400 - εκκινησεις.

Το Οκταβια 4X4 (F&S) τυπικο μαμα 4χ4 με ΑΒΤ τσιπ μονο και απιθανες εκκινησεις.

Μπορει σαφως καλύτερους χρονους με καλες αλλαγες και κανενα FMIC ακομα για την ζεστη.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Αυτές οι μετρησεις 0-400 σε καμμια περίπτωση δεν συγκρίνονται με 0-400 σε drag-strips.
Εκει λαμβανονται υποψιν αντιδραση οδηγου στο
Christmas tree, κλπ .

Οι δικιες μας μετρησεις ξεκινουν από την στιγμη που το αυτοκίνητο ρολλάρει (από ακίνητο).

Σελίδα 1η : OI MONOMAXOI Στην ΕΡΗΜΟ !!!

ΤΑΖ  302/6/2004 

 

Αρχική σελίδα  |  Το Club   |  Νέα  Εκδηλώσεις  |  Tuning   |   Links   |   Downloads   |   Προσφορές  |   Μέλη   |   Forum    


              Copyright 2003- 2004 GTC club